Badanie słów kluczowych dla SEO: najlepsze wskazówki i praktyki

Szukasz słów kluczowych o wysokiej intencji? Dowiedz się, jak ulepszyć swoją strategię badania słów kluczowych i przenieść ją na wyższy poziom. Chcesz znaleźć słowa kluczowe o wysokiej intencji, korzystając ze sprawdzonych, skutecznych metod? Czy chciałbyś ustalić prostą, ale skuteczną strategię słów kluczowych, aby pomóc docelowym odbiorcom szybciej Cię znaleźć?

 

Możesz — zwłaszcza jeśli dogłębnie rozumiesz swoich odbiorców i tworzysz solidną strategię słów kluczowych opartą na intencjach. 3 listopada moderowałem sponsorowane webinarium Search Engine Journal, prowadzone przez Zacka Kadisha, starszego menedżera ds. sukcesu SEO w firmie Conductor. Prowadził otwierający oczy szybki kurs dotyczący technik badania intencji słów kluczowych, wskazówek i taktyk. Zobaczmy, jak Zack podzielił niektóre najlepsze praktyki w wyborze odpowiedniego słowa kluczowego i gdzie je umieścić, aby upewnić się, że możesz zwiększyć swoją widoczność organiczną.

 

The Heads & Tails tworzenia strategii słów kluczowych

Badanie słów kluczowych = odkrywanie + kierowanie na trafne słowa, które są ważne dla Twoich odbiorców . Zrozumienie podstaw słów kluczowych i uwzględnienie ich w strategii opartej na intencjach tworzy podstawę sukcesu.

Badanie słów kluczowych dla SEO

reklama:

kantor Świnoujście

Najlepszy kantor w Świnoujściu: golden-kantor.eu

restauracja Świnoujście

Najlepsza restauracja Świnoujście, sprawdź koniecznie!

Porada dotycząca badania słów kluczowych nr 1: Dowiedz się, jak kierować reklamy na wszystkie odpowiednie typy słów kluczowych

 

Aby przyciągnąć kwalifikowany ruch do swojej witryny, upewnij się, że uwzględniasz w swoich badaniach każdy z czterech podstawowych elementów słów kluczowych, w tym:

-Liczba wyszukiwań.

-Trafność.

-Główne słowa kluczowe.

-Długie słowa kluczowe.

 

 

1. Głośność wyszukiwania

Liczba wyszukiwań to średnia liczba wyszukiwań określonego wyrażenia w każdym miesiącu. Zazwyczaj wybierasz słowo kluczowe z dużą liczbą wyszukiwań. Pamiętaj jednak: to słowo kluczowe musi odpowiadać potrzebom odbiorców. Wskazówka dla profesjonalistów: znajdź równowagę między dużą liczbą wyszukiwań a słowami kluczowymi, które są odpowiednie dla Twojej firmy.

 

2. Trafność

Trafność pomaga Twojej witrynie wyświetlać się we właściwym czasie podczas właściwego wyszukiwania. Postaw się w sytuacji przyszłych gości. Jakie pytania by zadawali? Co muszą wiedzieć przed podjęciem decyzji o nawróceniu?

 

Wskazówka dla profesjonalistów: aby uzyskać największy wpływ i najlepsze wyniki, wybierz słowo kluczowe, które odpowiada potrzebom docelowych odbiorców, ma umiarkowaną liczbę wyszukiwań i pasuje do intencji Twojej strony docelowej.

 

3. Głowa Słowa kluczowe

Główne słowa kluczowe to słowa i frazy, które mają dużą liczbę wyszukiwań. Te niezbędne słowa kluczowe świetnie nadają się do przyciągnięcia ruchu, ale mogą być trudniejsze do pozycjonowania ze względu na dużą konkurencję.

 

Spójrzmy na wyrażenie kluczowe [okulary do czytania], które ma 116 000/MSV (Miesięczna liczba wyszukiwań). Widzimy to:

– Ta niejasna fraza jest pożądana, ponieważ setki tysięcy ludzi szuka tego słowa kluczowego.

– Trudno jest uszeregować, ponieważ wiele innych witryn również próbuje uszeregować dla tego samego wyrażenia.

Wskazówka dla profesjonalistów: zrównoważ zarówno główne słowa kluczowe, jak i długie słowa kluczowe w swojej strategii słów kluczowych.

 

4. Słowa kluczowe z długim ogonem

Słowa kluczowe z długim ogonem zazwyczaj mają mniejszą konkurencję i mniejszą liczbę wyświetleń, ale mogą być łatwiejsze do pozycjonowania. Jeśli przejdziemy od frazy kluczowej głowy [okulary do czytania] do frazy kluczowej z długim ogonem [lekkie okulary do czytania], która ma wartość 480/MSV, dowiemy się:

-Łącznie słowa kluczowe z długim ogonem mogą stanowić 50% lub więcej całkowitego ruchu w witrynie.

-Użytkownicy wyszukujący to słowo kluczowe z długim ogonem są bardziej skłonni do zakupu.

 

Wskazówka dla profesjonalistów: używaj długich słów kluczowych w swojej strategii dotyczącej produktu, usługi lub strony konwersji. Klienci na końcowym etapie są gotowi do dokonania zakupu i użyją tych słów kluczowych do zlokalizowania Twojej witryny.

podróż klienta i intencje użytkownika

Wskazówka nr 2 dotycząca badania słów kluczowych: weź pod uwagę podróż klienta i intencje użytkownika

Czy wybrane przez Ciebie frazy kluczowe są zgodne z tym, co próbuje osiągnąć Twój klient? Czy pasują do miejsca, w którym znajdują się Twoi użytkownicy na ścieżce kupującego? Im silniejsze i bardziej trafne słowa kluczowe dla użytkowników i ich miejsca na ścieżce kupującego, tym większy potencjał zwiększenia ruchu.

 

Pro wskazówka: możesz dodać określone frazy do słów kluczowych, aby dopasować je do tego, czego może szukać Twój potencjalny klient. Te frazy intencyjne mogą pomóc Ci wykazać się autorytetem dla każdego rodzaju kupujących w ich podróży.

 

Klienci na wczesnym etapie rozwoju: świadomość – intencja informacyjna

Klienci na wczesnym etapie rozwoju chcą konsumować treści i chcą się uczyć. W tym momencie Twoim celem jest stanie się autorytatywnym źródłem przyszłych klientów, co zwiększa Twoje szanse na przyszłą konwersję.

 

Porada dla profesjonalistów: Zastanów się, jak byś szukał swojego produktu lub usługi, gdybyś nie wiedział, że istnieją. Jakie problemy rozwiązuje Twoja firma? Twórz treści, dodając do słów kluczowych następujące frazy informacyjne, aby przyciągnąć klientów na wczesnym etapie.

Frazy kluczowe na wczesnym etapie:

-Kto.

-Co.

-Kiedy.

-Gdzie.

-Dlaczego.

-Jak.

 

Klienci w średnim wieku: porównanie – informacje od intencji transakcyjnych

Bądź tam dla swoich przyszłych klientów, gdy rozważają zakup. Twórz treści, które zapewniają jasność co do tego, który przedmiot lub usługa jest lepszym wyborem.

Wskazówka dla profesjonalistów: Zastanów się, co byś zbadał, gdybyś decydował się na wiele usług lub produktów. Twórz te same treści dla potencjalnych odbiorców. Dodaj następujące frazy intencji transakcyjnych do słów kluczowych, aby przyciągnąć klientów na średnim etapie.

Frazy kluczowe na średnim etapie:

-Porównanie.

-Najlepsza.

-Przeciw.

-Lepsza.

 

Klienci na końcowym etapie: konwersje – intencja transakcyjna

Klienci na etapie końcowym to kupujący, którzy zamieniają się w sprzedaż lub leady. Wszystkie badania słów kluczowych na poprzednich etapach Podróży kupującego są tworzone do tego momentu. Porada od specjalistów: udawaj, że przeprowadziłeś badania i jesteś gotowy do zakupu. Co wpisujesz w Google? Twoi klienci robią to samo. Dodaj te frazy transakcyjne do swoich słów kluczowych.

 

Porada dotycząca badania słów kluczowych nr 3: Użyj konkurencyjnych danych, aby odkryć semantycznie istotne słowa kluczowe

Czasami może być trudno określić, które słowa są naprawdę powiązane. Konkurencyjne dane mogą pomóc w zwiększeniu trafności danego tematu. Kiedy wiesz, w jakim rankingu zajmuje się Twoja konkurencja, będziesz wiedział, jakich słów kluczowych użyć w swoich treściach, aby upewnić się, że zostaniesz znaleziony. (Oczywiście, jeśli ma to znaczenie).

 

Jak to wszystko połączyć

Propozycja tematu: na każdej stronie treści odkryj tematy, które pasują do odbiorców. Postaw swoich klientów na pierwszym miejscu!

-Rozważ lokalizację swojego klienta w ramach Podróży Kupującego.

-Dopasuj pomysły na tematy do ich intencji wyszukiwania.

 

Odkrywanie słów kluczowych: zaplanuj kierowanie na 2-3 główne słowa kluczowe na stronę.

-Podstawowe słowo kluczowe – docelowe słowo kluczowe.

-Drugie słowo kluczowe – pomocnicze słowo kluczowe.

-Trzeciorzędne słowo kluczowe – wspierające słowo kluczowe.

 

Ocena słów kluczowych: pamiętaj – liczba wyszukiwań, konkurencja i etap podróży.

-Zbadaj i dopasuj potencjalne słowa kluczowe o dużej liczbie nagłówków i słowa kluczowe z długim ogonem do intencji osoby wyszukującej.

-Dodaj wyrażenia intencji, aby Twoje treści pojawiały się we właściwym czasie.

 

Optymalizacja naszych treści to tylko połowa sukcesu. Następnie musisz:

-Monitoruj rankingi słów kluczowych i ruch organiczny.

-Analizuj strony, które są zbyt lub mniej skuteczne.

Upewnij się, że Twoje treści i słowa kluczowe są śledzone, aby pokazać, jak badanie słów kluczowych opłaca się Twojej firmie.